PT GEN2 GT42 krom yarış seramik topu pirinç ve Bakalit tutucu yüksek rpm rulman
Ayrıntılar Açıklama
ürün açıklaması
Bir turboşarjın yatak yapısı, türbin çalışmasının güvenilirliği ve dayanıklılığı ile ilgilidir.Turboşarj yatakları esas olarak iki kategoriye ayrılır, biri yüzer yatak, diğeri bilyalı yataktır.Modern otomobillerin turboşarj yataklarının çoğu, dayanıklı ve uygun fiyatlı yüzer rulmanlar kullanır.Yüzer yatak aslında şaft üzerine yerleştirilmiş bir halkadır.Çift yağ filmi oluşturmak için halka ile şaft ile halka ve yatak gövdesi arasında bir boşluk vardır.Halka, şaft ve mahfaza arasında yüzer.Genel olarak, iç tabaka boşluğu yaklaşık 0,05 mm'dir ve dış tabaka boşluğu yaklaşık 0,1 mm'dir. Yatak duvarı kalınlığı yaklaşık 3,0-4,5 mm'dir, kalay-kurşun bronz alaşımından yapılmıştır ve yatak yüzeyi yaklaşık 0,1 mm kalınlığında bir kurşun-kalay alaşımı veya metal indiyum ile kaplanmıştır. 0.005-0.008 mm.Süper şarj cihazı çalışırken, yatak mil ile yatak yuvası arasında döner.Bu nedenle, yüzer yatağın eksikliklerini bulabiliriz: türbin mili yüksek çalışma direncine, yüksek yağ basıncına ve kalite gereksinimlerine ve türbin milinin dengesiz dinamik kontrolüne sahiptir.
PT GEN2 GT42 krom yarış seramik topu pirinç ve Bakalit tutucu yüksek rpm rulman
Ayrıca tam seramik bilyeli aynı tip PT GEN2 gt42'ye sahibiz
Ambalaj ve Nakliye
Model Numarası | GT42 |
Kaynak | Anakara Çin |
Marka Adı | OEM YW'LER |
OE numarası. | GT42 |
Yüzük Malzemesi | Krom Çelik |
Garanti | 3 Ay |
Top | Si3N4 seramik bilye |
Kafes | pirinç ve Bakalit tutucu |
Menşe Yeri | Shandong'un, Çin |
Kullanım | Tekerlek Göbeği Düzeneği |
Araba Yapmak | Çoğu Araba |
boyut | 8*22 |
Yorumlar
Yorum yaz
Bunu da beğenebilirsin